مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج و کلینیک روانشناسی

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره : مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مشاوره کودکان مشاوره نوجوانان مشاوره فردی مشاوره تلفنی مشاوره طلاق ،‌ تلفن: 02122593216 آدرس: تهران، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پ29، و6

مرکز مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج و کلینیک روانشناسی

کلینیک تخصصی روانشناسی و مرکز مشاوره انتخاب نو ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره : مشاوره ازدواج مشاوره خانواده مشاوره کودکان مشاوره نوجوانان مشاوره فردی مشاوره تلفنی مشاوره طلاق ،‌ تلفن: 02122593216 آدرس: تهران، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پ29، و6

بزرگترین اشتباهات زنان در رابطه جنسی

رابطه جنسی یکی از طبیعی ترین روابط بین انسانها می باشد که در بیشتر فرهنگ ها به صورت تابو می باشد .   رابطه جنسی یکی از طبیعی ترین روابط بین انسانها می باشد که در بیشتر فرهنگ ها به صورت تابو می باشد . به همین علت می باشد که در مشاوره قبل ازدواج به زوجین اطلاعاتی درباره روابط جنسی داده می شود ا از اشتباهات و ایجاد سوء تفاهم در بین آنها جلوگیری شود . اکثر افراد از بیان مربوط به روابط جنسی خجالت می کشند و سوالات خود را مخفی می کنند ا=تا بر اساس باور های سنتی فردی پروو به حساب نیایند . در حالی که همین عدم آگاهی می تواند باعث عدم رضایت زوجین در رابطه زناشویی شده و آنها را از یکدیگر دور کند . عدم رضایت جنسی می تواند زندگی مشترک زوجین را دچار آسیب های زیادی از جمله طلاق عاطفی و خیانت نماید که با دریافت مهارت های زناشویی این مسئله قادر است به راحتی بر طرف شود . رابطه جنسی برای مردان بیشتر رفع نیاز جسمی و برای زنان رفع نیاز روحی می باشد و این مسئله به آن معنا نیست که مردان از نظر روحی به این رابطه نیازی ندارند و یا زنان نیاز جنسی را احساس نمی کنند ، بلکه الولیت ها در زوجین متفاوت می باشد .

رفتار زنان و مردان در حین رابطه زناشویی بسیار با اهمیت می باشد و اشتباهات آنها در حین رابطه می تواند به صورت کلی در زندگی آنها تاثیر گذار باشد . بسیاری از زوجین خود نیز حاظر به صحبت کردن درباره مشکلاتی که رابطه جنسی آنها با یکدیگر دارد ، نیستند و در این زمینه استفاده از یک متخصص سکس می تواند انتخابی مناسب باشد تا به آنها کمک کند تا تعارضات خود را بیان کرده و کارهایی که از آن بدشان می آید و یا خوششان می آید و احساساتی که هر کدام بر روی آنها دارد را بیان کنند .

رایج ترین اشتباهات زنان که باعث ناراحتی مردان می شود چیست ؟

-         تظاهر به ارگاسم : یکی از رایج ترین و البته شایع ترین اشتباهات زنان در رابطه جنسی که البته به ضرر خودشان نیز می شود ، تظاهر به رسیدن به ارگاسم می باشد . بسیاری از زنان بسیار سخت به ارگاسم می رسند و نیاز به دریافت احساسات زیادی پیش از رابطه جنسی دارند اما چون نمی دانند که این مسئله را چگونه به همسر خود بیان کنند سالها به تظاهر پرداخته و خود شان دچار احساس سردی و افسردگی در رابطه جنسی می شوند . در این شرایط به افرادی که به مرکز مشاوره در ایران مراجعه می کنند پیشنهاد می شود تا در زمانی مناسب که به احساسات مرد لطمه ای وارد نشود و احساس گناه نکند ، این مطلب باز گو شود تا احساساتی که در این رابطه دارد را بیان نماید تا با یکدیگر به دنبال راه حل مناسب باشند .

-         غیر طبیعی بودن آرایش و لباس : شاید گاهی تنوع در نحوه آرایش و لباس برای مردان جذاب باشد اما بیشتر مردان از این که همسر آنها در لباس و آرایش خود زمان رابطه جنسی اغراق کنند ، احساس خوبی ندارند . اکثر مردان بیشتر جذب زنانی می شوند و انرژی و هیجان بالایی دارند و در رابطه جنسی بیش از آن که نگران اندام یا محیط باشند به احساسات درونی فرد اهمیت دهد و مرتب و پاکیزه باشند . در واقع گاهی افراط در آرایش و لباس های شهوت انگیز باعث سردی جنسی در مردان می شود .

-         تمایل به تاریکی : خجالتی بودن یا نارضایتی از اندان از دلایلی می باشد که باعث می شود زنان بیشتر تمایل داشته باشند تا در تاریکی به رابطه جنسی بپردازند ، اما بیشتر مردانی که از تلفن مشاوران استفاده می کنند از عدم رضایت خود از تاریکی مطلق به مشاور بیان می کنند. مردان بصری هستند و دیدن معاشقه برای آنها تحریک کننده است . متخصصین به این زوجین پیشنهاد می کنند تا چنانچه از بر قراری رابطه در تاریکی مطلق یا روشنایی کامل احساس انزجار می کنند از شمع در فضایی که در آن معاشقه می کنند استفاده کنند  . به هر حال پیدا کردن راه حل برای بهبود روابط بهتر از قطع کامل آن به این دلایل کوچک می باشد .

-         مشخص کردن زمان : تعیین زمان مرتب و قابل پیش بینی بودن معاشقه می تواند هیجان یک مرد را در رابطه جنسی از بین ببرد . شاید پیغام های عاشقانه که زمینه ساز یک معشقه را فراهم می کند جذاب باشد اما مشخص کردن تاریخ و زمان دقیق آن می تواند  احساسات مرد را خواموش کند .

-         عنوان باید ها و نباید ها : زنان کنترل گر معمولا در رابطه جنسی جاذبه زیادی برای مردان ندارند . کنترل اعمال مرد در رابطه جنسی و بیان آن که باید این کار را بکنی و آن کار را انجام نده احساس بی عرضگی به مردان انتقال می دهد که همین مسئله در بسیاری از موارد باعث می شود تا مردان به سوی خیانت سوق داده شده و به دنبال زنی باشند که قدرت و توانایی ایجاد رضایت در وی را دارند .

-         عدم تمایل به تنوع در رابطه : برخی از زنان نسبت به پیشنهاد همسر خود که تنوعی به رابطه جنسی خود بدهند گارد دفاعی گرفته و آن را به خستگی همسر شان نسبت به رابطه جنسی نسبت می دهند . در حالی که تنوع در رابطه جنسی می تواند جذابیت رابطه را افزایش داده و احساسات زوجین را مجدد شعله ور سازد .

-         نقش کودک بازی کردن : بسیاری از زنان تصور می کنند وقتی نقش یک کودک را برای همسر خود بازی می کنند در حال ناز و عشوه هستند در حالی که این احساس را به همسر خود می دهند که فردی وابسته یا احمق می باشند . مردان به صورت کلی تمایل دارند تا با زنان باهوش و قوی رابطه داشته باشند تا کودکانی بی مغز .

نویسنده : غزاله البهشتی

آدرس : خیابان دولت ، بلوار کاوه جنوب ، نبش کوچه ی اخلاقی غربی ، پلاک 29 ، واحد 6 ، طبقه ی سوم .

تلفن :                  22593216

22795735 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.